Saturday, April 8, 2017

March Favorites



Cao dragi moji! Malo kasnim sa favoritima, ali imala sam puno obaveza i nisam stigla da vam pisem. Naime favoriti ovog meseca su definitivno nesto sto je najvise oporavilo moju kosu. 



Dakle, ovo je jedan od najsladjih sampona koje sam koristila do sada. Pakovanje je predivno, a tek miris sto mu je lep. Ovo je sampon jedne blogerke, verovatno je vecina vas zna Lee Stankovic. Jednom prilikom sam odlucila da ga porucim, jer sam cula da je dobar, a u to vreme sam imala dosta peruti i bilo mi je daj sta das. Medjutim, ja kada sam oprala kosu ovim samponom, moja kosa je bila toliko divna i mekana i toliko je dobila sjaj i prezadovoljna sam njim. Ja sam pri kraju vec i planiram ponovo da ga narucim, jer ga trosim kao luda. Moja kosa je farbana i retko koji sampon mi odgovara, ali ovaj je stvarno bas dobar. Svi koji imate perut ili vam se brzo masti kosa, moje tople preporuke su da probate ovaj sampon, nadam se da cete se i vi oduseviti. Mozete ga poruciti  OVDE, za sve informacije javite im se u dm.


Sigurno je svako od vas cuo za kokosovo ulje. Daa.... to je nesto najsavrsenije na ovom svetu, sto mirise predivno, prosto bih sve pojela, medjutim ja kokosovo ulje ne koristim za jelo, vec za kosu. Mogu vam reci da ako imate suvu i ostecenu kosu, tretiranu peglom ili figarom, obavezno pocnite da koristite kokosovo ulje, jer ono je preporodilo moju kosu. Moja kosa je dobila sjaj, nisu mi ispucali krajevi, stvarno je jako dobar i pospesuje i rast kose. Takodje ga stavljam i na lice i koza bude prelepa posle njega, ono je bukvalno za sve. Ja ga stavljam na sledeci nacin: na prljavu kosu ga stavljam, i to ne stvaljam od korena glave kako mi se kosa ne bi brzo mastila, nego negde od sredine i zavezem u pundju i drzim nekada da odstoji dva do tri sata, kako bi delovala, ali najbolje je da stavite neku kesu ili kapu za kupanje i da prespavate sa njim, obavezno stavite neki peskir na jastuk kako ne biste umazali jastucnicu. Preporucujem svima da probate, mozete ga naci u svakoj zdravoj hrani, malo jeste skuplji, ali je vredan. Ja ga stavljam skoro svake nedelje i jos uvek mi je tegla puna.



Sledeca stvar koju ja obozavam jeste ovo Balea ulje. Ovo je za ne farbanu kosu, medjutim postoji i za farbanu. Znaci ovo tako dobro mirise, ja sam ovu bocicu kupila i ne secam se kada, uglavnom odavno bas i jos uvek mi traje. Tako lepo daje sjaj kosi i obnavlja dlaku i nije skupo. Mozete ga naci u svim dm drogerijama. 


Ovo je Avon sprej protect, vi mozete koristiti bilo koji, ali meni je ovaj favorit, ja sam ga dobila na poklon i stvarno je divan, jako lepo mirise. Mozete ga poruciti u Avonu i cena mu je pristupacna. 


Ovaj serum, toliko lepo popuni krajeve kose. Kosa bude bas mekana i lepa, ja sam ga bas odavno narucila i jos uvek mi traje, a koristim ga posle svakog pranja kose, nanesem ga na krajeve. Takodje predivno mirise i mozete ga poruciti u Avonu, nije skup, a jako je dobar. 


Definitivno sam zaljubljena u ovaj proizvod. Ovo tako dobro napravi da koza bude nezna i glatka, da ja ne znam, ne odvajam se vise od ovog proizvoda. Naime, ovo zapravo sluzi da kada napunite kadu da sipate i napravite penu, medjutim ja posto imam tus kabinu, ja koristim kao kupku i toliko lepo mirise. Miris nevena i jos nekog cveta. Posle ovoga koza bude toliko nezna i divna. Mozete ga pronaci u Lili drogerijama, malo je skuplji, ali je jako dobar. 





Moj omiljeni parfem ovog meseca definitivno. Ima najsladju bocicu i mirise tako nezno. Za mene je ovo najzenstveniji parfem, miris mu je otmen i potrebno je da se pridje da bi ga osetio, a ja obozavam takve parfeme. Jednom recju kako bih opisala ovaj parfem je pravi damski parfem i ko voli nezne parfeme definitivno ga probajte necete se pokajati. Mozete ga pronaci u Jasminu, u Usce shopping centru i u bolje snabdevenim parfimerijama.