Thursday, July 6, 2017

Summer vibes!



      Hi my dear loves! How do you spend these warm days? I'm currently holding them at the pools.. Everybody asking me if i was at sea..  When i say that i am not, they ask me where i got the color... 
So  here i am sharing the secret with all of you that i've blackened myself  so much every year  before the sea...  I used two products to get this color... The first product is from Afrodita cosmetics and others product is Hawaiian coctail - royal tanning water... This Afrodita product is without UV protection and should be used exclusively only when you are already balckend... I first use this water,  and after marmalade... You can fine this products HERE ... Did you know about these products? Can any of you use them? 
    

    Cao dragi moji! Kako provodite ove tople dane? Ja ih provodim na bazenima... Svi me pitaju da li sam bila na moru.. Kada kazem da nisam, prosto se iznenade i pitaju gde sam dobila onda ovakvu boju... Zapravo sam je dobila na bazenu... Pre par godina sam otkrila jedan proizvod koji od tada koristim svako leto i preporucujem ga svima koji zele da dobiju lep bronzani ten... Ove godine sam naisla na jos jedan proizvod od kozmetike Afrodita i odusevila sam se, prvo njegovim mirisom, potom i kako brzo dobijam boju kada ga stavim... Dakle, ovo je slika od pre par nedelja, sada sam jos malo crnja od tada...Zaista sam dobila predivnu boju i nastavicu da ga koristim i dalje... :)) Ali da napomenem ovaj Afroditin proizvod ne treba da se koristi dok ne dobijete neku crnu boju, jer on je bez UV zastite, tako da budite pazljivi da ne igorite, koristite ga tek kada dobijete boju..  Ja prvo koristim ovu vodicu, pa kada sa njom dobijem boju, onda tek mazem ovu malmeladu... Ove proizvode mozete pronaci u svim dm i lilly drogerijama... Da li ste mozda znali za ove proizvode? Da li je neko od vas koristio?